onsdag 15 februari 2012

Proteinpulver beställt! :)

FYI.

Detta proteinpulver vann denna gång: Pure Whey Isolate 95.


Minimalt med kolhydrater, och inget aspartam. Bra grejjer! Förhoppningsvis smakar det gott eller iaf OK också ;) La min beställning på www.sportkost.se. Har handlat Celsius där tidigare och hade nu även 10% rabatt på sidan också. Så denna fick tillslut mest plus och klickades hem :) Några Celsius slank ner i varukorgen också hehe, nu är vi ju 2 här hemma som sippar i oss dem så de tar slut fort. Blev choklad smak på proteinet och endast 600 ml som ett prov. Är nöjd med mitt beslut, men vart är mitt paket?! hehe borde komma. nyss! *otålig* Kommer ta en proteinshake efter träning till en början, så ca 1 gång per dag. Ibland kanske som mellis istället för "vanlig" mellis på jobbet. Har ju min fina rosa WNT-shaker som gör det så smidigt att ta med sig till jobbet :)



 Get fit or die trying! :)

4 kommentarer:

  1. Åh, var köpte du din fina shaker?? Jag fick mitt proteinpulver idag men kom på att jag inte har någon shaker. Fail! Så förhoppningsvis hinner jag införskaffa en till lördagen, annars får jag ta en gammal vattenflaska. Men jag vill ju flasha med en fin rosa shaker jag med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den faktiskt i Hälsokost butiken i Sollentuna C för 95kr typ. Finns lite billigare på nätet, men med fraskt blir det same same, speciellt om man inte ska beställa nått annat! :)

      Radera
    2. Frakt och inget annat menar jag hehe :)

      Radera