måndag 13 februari 2012

Måndagen är check!

Go kväll! :)

Idag när jag kom hem från jobbet hade älsklingen gjort köttfärssås, mums! Broccoli till mig och pasta till boysen! Efter läggningen av twinsen så slank en celsius ner medan jag bläddrade i min nyinköpta inspirations fitness tidning. Jag är som en svamp just nu, mkt vill ha mer och jag får inte nog! :) kul och intressant ju!



Blev 10 min rodd som uppvärmning idag, sen överkropp och lite mage i olika funktionella övningar + fria vikter. Inga maskiner idag inte. Om det var jobbigt?! Inte svett jobbigt, men armarna var som spagetti när jag var klar ;) Mkt folk var det på gymmet ikväll, vilket gjorde att jag valde bort 3 km på löpbandet då dessa var upptagna! Kan inte folk träna innan kl 20 och efter 21.30!? Skulle passa mig mkt bättre ;)

Nu är det dags för sängen! Sista tvätten är upphängd och i torken. Och diskmaskinen är programmerad att starta om 6 timmar! Check check check! Nu kan jag somna in med gott samvete!

Natti natti! :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar