torsdag 2 februari 2012

Oplanerad vilodag igår

God morgon vänner! :)

Är på väg till jobbet och har varit uppe innan tuppen, 05.00 ringde klockan. Weeee ;) Igår blev det ingen löpning, var för sjukt trött efter två dåliga sömn nätter i streck. Så vid halv nio började jag kvällsplocka bort saker hemma och vid halv tio var vi i säng. Båda helt färdiga! Sov nog iaf strax efter 22 och det var skönt! För att ersätta utebliven träning så blir det ett extra pass på fredag skulle jag tro... :) Idag ska jag ge mig på den där löpningen. Hoppas hostan inte förstör orken för mig bara!

Idag är det svin kallt ute people, jag glömde mössa, brrr, och dagen till ära har jag strumpbyxor och kort kjol. Bra val Nina mkt bra val. Aja, blir mkt te direkt på jobbet för att få tillbaka kroppsvärmen! Och tunna vantar har jag också, men det är för att jag glömt köpa nya efter de jag glömde på bussen. Och sedan denna bitande kyla kommit har jag inte haft tid! Men jag har varma skor och raggsockor iaf, alltid nått ;)

Detta blev min frulle imorse: 1 kokt ägg + halvt paket bacon. Gott! Länge sen jag åt stekt bacon till frukost faktiskt. Och självklart ett stort glas vatten + vitaminer till. Te hann jag inte, blir på jobbet som sagt.

Nää nu är jag på sista bussen från Kista till jobbet och bör sminka mig lite ;)






Talk to you later!

Get fit or die trying!! :)

Puss/ Nina BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar