onsdag 29 februari 2012

Halvtid på jobbdagen!

Tjohej!

Idag är man på jobbet igen, och har häcken full! Kommer jag hinna med allt? eh nääää!! bajs bajs bajs. Blir tråkigt nog att jobba hemifrån lite ikväll också. BLÖ men men what to do what to do?

Precis ätit min fästmans goda lövbiff m. bacongryta. Nom Nom, en enkel spenat & paprikasallad blev det till. Är nu mätt och belåten, och sjukt sugen på sötsaker. Ja just det, det är ju såhär det blir när man ätit godis, man har väckt monstret, sockermonstret som jag gräver ner långt nere i min kropp annars. Jag har matat honom alldeles för ofta de senaste 2 veckorna. No good. Mkt vill ju alltid ha meeeeer. Men NEJ, nu är det stopp, och nu är det dax att hit the gym tonight! Pepp? Jag? HELL NO. Just nu skulle jag nog betala nån för att slippa springa på löpbandet. Meeeen det är bara gört! Förhoppningsvis kan jag springa ner redan vid  19.30 när kidsen somnat så det inte behöver bli så sent. Nicklas är nämligen fortfarande snorig så han ska nog inte träna... Så löpning står på get-back-into-the-gym-schemat för kvällen. Och sen gärna minst 2 ggr till resten av veckan. Noll inpiration, noll motivation, noll vilja, vart är min snickers? haha ;) Näää jag sätter hårt mot hårt. Bitchen i mig ska inte vinna, gymbitchen ska ta över igen och jag ska minska på mitt sockersug igen. I can do it, I know I can. I just have to keep my eye on the price ;)




Ett å två gymma på! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar