fredag 17 februari 2012

Proteinpulver finns att hämta :)

Yay! Jag älskar snabba leveranser! :) Redan ikväll kan jag hämta ut Celsius och proteinpulver. Hurray! :)
Jag skippade som sagt träningen igår, var egentligen min tur att träna vid 19.30, men jag lät Nicklas träna då istället för sent så han kunde göra grannen sällis. Och när det var min tur var jag alldeles för trött. La mig 21.20, somnade inom 3 röda, och fick *håll i hatten* sova heeeeeeela natten!!! Inga barn som vaknade och bökade. LYX! Så var ganska så pigg vid 05.00 så det blev ev PW på gymmet, dock inte så länge som jag hade hoppats eftersom Oliver vaknade tidigare, vilket gjorde att Nicklas inte hann duscha innan han vaknade så det var bara snällt gå hem igen efter en stund och underhålla Oliver medan Nicklas gjorde sig iordning till jobbet. Dock så gjorde jag lite armhövningar och situps och rumplyft tillsammans med Oliver :) Han hade skoj, låg under mig när jag gjorde armhövningar och fick en puss varje gång jag kom ner hehe, och vid mina rumplyft så satt han på min mage. 13 kg extra att lyfta gjorde bara övningen ännu jobbigare, och Oliver var mer än nöjd. Han lekte nog att han var på ett rympskepp som åkte upp och ner haha :)

Ikväll innan min och kärlekens planerade Tacomys kväll så ska jag ner och springa i 30 min är tanken. För sen pga massa planer i helgen så kan det nog bli så att nästa träningspass inte blir förrens på måndag!!! OH NOOOOO haha ;)

Aja, Hoppas ni får en grym helg, men lugn och ro, party eller massa träning, eller kanske all of the above? :)
Nu ska här jobbas vidare efter lunchen innan jag måste pysa iväg till Kista mässan som får bli min avslutning på denna jobbvecka!

Massa kärlek och styrka till er alla!

Be the person you want to be, live life like you want!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar