tisdag 21 februari 2012

Sexy Zumba?! :)

God morgon!

Är sjukt tidigt på jobbet idag igen, eller heeela veckan då jag hämtar twinsen från dagis denna veckan. Vaknade hyffsat utvilad och har endast varit uppe 1 gång i natt pga kidsen. YAY! ;) Ikväll blir det som sagt ingen träning på gymmet då Nicklas ska iväg på Olearys med sin Paps och kolla sport och äta gott och umgås. Mysigt! :) Så jag ska nog antingen köra ett NTC pass eller prova Lellies tips på Winsor Pilates. Tror jag kört det förut faktiskt, back in the Åkersberga days, får flashbacks nämligen när jag såg youtube klippet. Time will tell vad det blir för träning idag, men nått iaf, fast det blir hemma :)

Nu är det dax att hämta mer grönt te och bubbelvatten! :) Är som sagt beroende av grönt te speciellt Friggs gröna vanilj te! NomNom.

Btw, så går ju inte jag på några direkta pass på gymmet då Puls&Träning tyvärr inte har det utbudet. *Miss it sometimes* Något som mina vänner ofta går på och gillar är Zumba, och det är ju ruskigt populärt världen över fortfarande. Jag har faktiskt aldrig provat just Zumba, och absolut gillar jag och dansa ok kan följa instruktioner OK. Så det skulle nog gå vägen. Men när jag såg denna bilden nedan så DOG jag, för det är nog så jäkla sant hahahaha! Man tänker "Im so sexy and I know it...lalalalala" *skaka rompa* Och egentligen ser man mest ut som ett plågat kylskåp trying to bend over haha :)

Dagens skratt helt klart! :)


Bild cred.

Ha en grym dag hörrni! och tack Gaby, Emma, Lellie och Malin för kommentarer så jag vet att ni läser. Men jag tror ni är fler därute som läser ;) Det säger statistiken iaf :P 

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar