fredag 3 februari 2012

Dryckes tips: Function - Light weight

Hello World!

Vill lägga upp ett snabbt tips här på bloggen åt er som vill dricka goda juice liknande drycker, men inte vill få i er allt socker som finns i de flesta av dessa. Till frukost eller bara när man är törstig och inte sugen på vatten och inte BORDE dricka en Cola zero eller light varje dag :) Jag har hittat den perfekta lösningen.


Function - Light weight 19,90+ pant på ICA Infra City iaf.

Vad man får på köpet? Såklart något bra för att jag ska göra massa reklam för den här på bloggen ;) Man kan minska sötsuget, öka fettförbränningen/ämnesomsättningen i kroppen och kontrollera kolhydratssuget (pasta suget hehe) Låter för bra för att vara sant? Ja det kanske det är, man ska ta allt med nypa salt...och att jag provade denna dryck var mer för att jag var less på bara vatten. Och de är riktigt goda!!

Iaf...för min kropp så tror jag tom att de har funkat. har senaste kanske 2 v druckits ca 2.3st flaskor i veckan. 1 flaska kan delas på 2 om man inte är super törstig utan bara lite törstig och sugen på att dricka något gott. Och ni vet ju att jag skrev om att jag var lite chockad över att jag nu vägde 60.8 kg med tanke på att jag varit sjuk och tränat mkt mkt mindre än vanligt och ätit lite mer tom. och ändå gått ner....hmmmm kan kanske Function - Light weight vara anledningen? :)

Värt att prova för er andra också kanske som vill få hjälp med att förbränna lite extra! :)

Get fit or die trying! ;)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Snart är det Alla Hjärtans Dag! Dagen till ära har jag köpt in underkläder (och annat smått och gott) från Victoria's Secret!

    Jag bor och pluggar i New York så jag har startat en shop där jag säljer smycken från Marc by Marc Jacobs och smink och underkläder (snart även bikinis) från Victoria's Secret.

    Spana in bloggen ifall du skuller hitta något intressant!

    Ingen tullavgift och alltid fri frakt när du beställer hos mig.

    Trevlig helg!

    Celina

    SvaraRadera