torsdag 9 februari 2012

Kesella 1% till mellis



Strike a pose på jobbtoan ;) Så här ser tröttisen ut när hon försöker se cool ut hehe

Är fortfarande sjukt trött!!!! Snap out of it Nina!
Nu ligger iaf mellisen i magen, 100g Lätt Kesella. Bra proteinkälla! Är egentligen inte superhungrig när jag äter mina mellanmål, men tricket är just att äta nån INNAN man blir för hungrig! Och att äta 5 ggr per dag håller förbränningen igång hela dagen. Ibland blir det ett 6e mål också på kvällen efter träning om jag känner att det behövs! Förut åt jag bara 3 ggr per dag, och gick inte ner lika lätt och kunde mkt lättare "råka" äta alldeles gör mkt till lunch eller middag!

Detta tror jag är ett vinnande koncept, så mkt viktigare än vad man tror! ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer: