lördag 11 februari 2012

Frukost: Protein pannkakor med kesellaröra

Twinsen har fått i sig sin frukost så nu får jag sitta i lugn och ro med mina amerikanska protein pannkakor som jag lyxar med även denna lördag! :) är det helg så är det, och då skippar jag gärna två stekta ägg morgonrutinen ;)



Idag blev det pannkisarna med en röra som bestod av kesella 1% och en näve micrade frysta hallon som geggades runt! Nomnom sa magen! Dvs nöffnöff sa grisen ;) hälsogrisen dvs! Men fick faktiskt bara i mig halva smeten idag, blev 3,5 st små pannkisar av den och två ligger i min mage nu, iof lite kesellaröra också. Det mättar ju de med. Med kan vara att jag drack en stor kopp grönt vanilj te och vatten till mina vitaminer också. Vätskan tar u sin plats också. ;)



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar